لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور گشت دور جزیره کیش

با شرکت در این تور می توانید یک بعد از ظهر شگفت انگیز از جاذبه های گردشگری جزیره ی کیش دیدن کنید. که دیدن جاذبه هایی همچون درخت سبز، شهر حریره، بنرگاه کیش ، آب انبار کیش ، سفین ، کلبه هور ، کشتی یونایی و دماغه کیش برای کسانی که در تور گشت دور جزیره کیش شرکت می کنند بسیار هیجان انگیز است این تور هیجان انگیز با عبور از جاده جهان به پایان می رسد. با شرکت در تور کیش تعطیلاتی منحصر به فرد برای خود و خوانوده تان رقم بزنید.

[caption id="attachment_10075" align="aligncenter" width="600"]تور های تفریحی کیش تور های تفریحی کیش[/caption]
  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به یکی از آثار تاریخی چین می پردازیم که بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار دارد و معروف می باشد . ارتش سفالین چین گردشگران فراوانی را به این کشور جذب کرده است. در ماه مارس سال ۱۹۷۴ دهقانان حومه شرقی استان شیان شانکسیبرای برای اینکه به آب برسند یک و نیم مایلی کوهستان لیشا را کندند . آنها نمی دانستند که گنجینه ای عظیم در انتظارشان است. کنجینه ای از ۸هزار سرباز سفالی چینی که هزاران سال در زیر خاک مدفون شده اند. 

راز مدفون شدن سربازان چینی

کشف این اثر یکی از بزرکترین اکتشافات تاریخ بشر است . بعد از کشف این اثر محققان و باستان شناسان فراوانی به این منطقه امدند و سوال همه ی آنها این بود که دفن اینهمه مجسمه به اندازه انسان واقعی چه دلیلی می تواند داشته باشد.

بعد از اعلام خبر کشف ارتش سفالی کندو کاو باستان شناسان در این منطقه آغاز شد و به سرعت پیش رفت . و بعد از مدتی راز بزرگ کشف شد . تمامی این مجسمه ها همراه با جنازه ی امپراطور کین شی هوآنگ که اولین امپراطور چین بوده دفن شده اند.  مجسمه ها در واقع مجسمه های سربازان و اسب های انهاست که سفالی می باشد.

 
  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل های ساحلی در کیش

اگر تمایل دارید سفری فراموش نشدنی به کیش را تجربه کنید بهتر است برای اقامت هتلی ساحلی را رزرو کنید . چرا که هم منظره ای از دریا برایتان آرامش بخش است و هم می توانید با دسترسی راحت به تفریحات ساحلی از سفر خود لذت ببرید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در زمینی با زیر بنای 10 هکتار ساخته شده . و بسیار بزرگ ، مدرن و شیک می باشد. و دارای انواع سوئیت ها و اتاق های لوکس و شیک می باشد. هتل مارینا پارک دارای 190 اتاق بزرگ می باشد و از دو سمت روبروی خلیج فارس می باشد. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است چرا که مهمانان می توانند دسترسی راحتی به پارک مرجان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش داشته باشند.

هتل های کیش روی نقشه

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

تور چین اردیبهشت 97

 

[caption id="attachment_16945" align="aligncenter" width="600"]تور چین اردیبهشت ۹۷ تور چین اردیبهشت ۹۷[/caption]

اگر تمایل دارید تور ارزان چین را انتخاب کنید . می توانید از بلیط چارتر چین اردیبهشت و یا تور لحظه آخری چین اریبهشت استفاده کنید. در کشور چین و شهر های مختلف آن هتل های فراوانی برای اقامت گردشگران تعبیه شده است .  از هتل های ۵ ستاره تاپ گرفته تا هتل آپارتمان ها با موقعیت های مکانی متفاوت بسته به بوجه خود می توانید نسبت به رزرو هتل های چین در اردیبهشت ماه اقدام کنید.

قیمت تور چین اردیبهشت ۹۷ :

بعد از سفر های نوروزی قیمت تورهای چین کمی کاهش می یابد. بسته به هتل انتخابی و خدمات تور های مسافرتی و همچنین قیمت پرواز نرخ تور چین اردیبهشت مشخص می شود. اگر بخواهید تورهای ترکیبی را انتخاب کنید مانند تور پکن شانگهای اردیبهشت ، یا تور شانگهای گوانجو اردیبهشت ، هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنید.

خدمات تور چین اردیبهشت :

خدمات تور چین اردیبهشت نسبت به تور ی که انتخاب می کنید و در آژانس های مختلف متفاوت است. به طور کلی شامل : بلیط رفت و برگشت ، اقامت ، ترانسفر فرودگاهی ،بیمه مسافرتی  ،ویزا، صبحانه ، می باشد.

تور چین اردیبهشت هتل ۵ ستاره :

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل marco polo parkside beijing

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل crowne plaza fudanshanghai

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل wanda vista beijing

تور چین اردیبهشت هتل ۴ ستاره :

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل mercure beijing dwontown

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل arnethyst hotel hangzhou

تور چین اردیبهشت ۹۷ هتل ramada wujiaochang shanghai

 

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

غذا در مالزی

در واقع خوراکی ها در مالزی به ترکیبی از روش های سنتی و مدرن است و همچنین مردم مالزی برای خوردن غذا آداب بسیار متنوعی دارند که به دلیل تنوع فرهنگی در این کشور می باشد.

 مردم مالزی به سه قوم تقسیم می شوند: مالایی، چینی و هندی که هر کدام فرهنگ خاص خور را دارند که در غذاهایشان نیز تاثیر گذاشته است.
مردمان دیگری نیز در سرزمین مالزی زندگی می کنند.  که به مالزی مهاجرت کرده اند هر کدام از آنها سبک غذاهای منحصر به فرد خودشان را دارند.در غذاهای مالزی موادی همچون فلفل تند ، نارگیل ، سس سویا ، گیاهان ، برنج استفاده می شود. مردم مالزی به خوردن بسیار علاقه مندند .

غذاهای مالزی

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل سانی (Sani kualaumpur hotel)

برای گردشگران تور کوالالاپور هتل سانی را پیشنهاد می کنیم چرا که هم موقعیت مکانی مطلوبی دارد و هم مقرون به صرفه است.این هتل که در مرکز شهر قرار دارد . 5 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی پوترا PWTC   ، و 3 دقیقه تا مرکز خرید معروف پاویلیون  و46 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد. همچنین 2 کیلومتر با برج های دوقلوی پتروناس فاصله دارد. همچنین دارای امکانات مطلوبی می باشد اینترنت رایگان در دسترس می باشد و تهویه کننده هوا ، کتری برقی ، تلویزیون ، حمام اختصاصی همراه با سشوار از دیگر امکانات هتل است. همچنین امکاناتی برای برگزاری کنفرانس ها و ملاقات های کاری را دارد. همچنی رستوران های هتل دارای غذاهای مالایی و غربی می باشند.

[caption id="attachment_6460" align="aligncenter" width="600"]ارزان ترین هتل های مالزی ارزان ترین هتل های مالزی[/caption]


هتل سندپایپر (Sandpiper hotel)

این هتل حدود 200 متر از ایستگاه اتوبوس ، 1.7 کیلومتر از برج های دوقلوی پتروناس، و 44 کیلومتر از فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد. و برای خوانواده هایی که به غذاهای محلی مالزیایی و خرید کردن علاقه دارند گزینه ی مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به اتاق های مجهز به تهویه کننده هوا ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، تلویزیون و ماهواره ، صندوق امانات ، کتری برقی ، مینی بار ،حمام  اختصاصی ،سشوار ، رسپشن  24 ساعته، انبار برای نگهداری چمدان ها ، رستوران ،خدمات خشکشویی ومرکز تجاری برای قرار ملاقات ها و کنفرانس ها اشاره کرد. همچنین خدمات گرفتن تور برای رفتن به جاذبه های گردشگری شهر را دارد.

[caption id="attachment_6465" align="aligncenter" width="600"]ارزان ترین هتل های کوالالامپور ارزان ترین هتل های کوالالامپور[/caption]


هتل فلامینگو بای لیک (Flamingo By The Lake hotel)

هتل فلامینگو بای لیک در کنار دریاچه طبیعی Ampang قرار دارد . و اقامتگاهی آرام و یباست. امکانات این هتل شامل : 3 رستوران، یک استخر فضای باز، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و شاتل های رایگان به مقصد مرکز نمایشگاهی KLCC و Bukit Bintang  ، Ampang Point، می باشد. همچنین مر کز خرید معروف Eastern 4 دقیقه و مرکز نمایشگاهی  KLCC 10 دقیقه با هتل فاصله دارند. در واقع این هتل در منطقه ی طبیعی زیبایی واقع شده از داخل هتب نمای زیبای دریاچه و باغات اطرف هتل نمایان است. هر یک از اتاق های این هتل دارای امکاناتی همچون لویزیون صفحه تخت، میزکار مجهز، گاوصندوق و میزتوالت می باشند. در رستوران Bistro Delifrance هتل می توانید غذاهای غربی را صرف کنید. در رستوران سنتی Oasis غذاهای محلی مالزی سرو می شود. غذاهای ایرانی و هندی نیز در رستوران سلطانی سرو می شوند.

[caption id="attachment_6463" align="aligncenter" width="600"]ارزان ترین هتل های کوالالامپور ارزان ترین هتل های کوالالامپور[/caption]
  • سحر سعیدی