لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

  • ۰
  • ۰

در چشمه ی آب گرم شانگهای خستگی را ازتن بیرون کنید

یکی از بهترین تفریحات شانگهای که می توان در این شهر انجام داد استفاده از چشمه های آب گرم شانگهای است که در همه جای این شهر وجود دارد. یکی از چشمه های آب گرم چینی به نام Green Massage که که 6 شعبه دارد .در زمینه ی آروماتراپی ( رایحه درمانی ) تخصص دارد. همه ی6 شعبه دارای حمام بسیار زیبا و از نظر درمانی کیفیت بالایی دارد . هزینه ای که در این چشمه های آب گرم پرداخت می کنید ارزش ماساژ و درمان را دارد. به گردشگران تور شانگهای توصیه می کنیم قبل از اینکه به این شعبه ها بروید به صورت آنلاین وقت بگیرید که جای خوبی نصیبتان شود.

[caption id="attachment_14733" align="aligncenter" width="600"]تفرحات در شانگهای تفرحات در شانگهای[/caption]

قایق سواری در ونیز چین

 

در شهر قدیمی ژوجیاجیو شانگهای که به ونیز شانگهای معروف شده از معروف ترین مکان های چین می باشد این شهر دارای سابقه ی 1700 ساله می باشد . از کذشته تاکنون در این شهر برای رفت و آمد از قایق های مخصوص استفاده می شود.این شهر در میان گردشگران بسیار پرطرفدار می باشد . در این شهر 36 پل چوبی و پل هایی از جنس سنگ و مرمر بر روی نهر ها و رودها قرار گرفته . گردش با قایق های چوبی در این شهر بسیار هیجان انگیز می باشد.

[caption id="attachment_14732" align="aligncenter" width="520"]تفریحات ارزان شانگهای چین تفریحات ارزان شانگهای چین[/caption]

گردش در خیابان پرجنب و جوش تیانزیفانگ

این خیابان پر از مغازه ها پاساژها است که در محله ی فرانسوی ها قرار دارد. گردشگران زیادی با قدم زدن در کوچه پس کوجه ها با دیدن مغازه ها کافه ها و رستوران ها و دیدن مردم محلی از نزدیک به وجد می ایند . همچنین خرید کردن از مغازه ها با اجناس ارزان و تخفیف گرفتن از فروشندگان مرسوم است .

 

گردش در پارک فاکسینگ

در ابتدای محله فرانسوی ها پارک فاکسینگ وجود دارد که برای گذراندن لحضاتی ارامش بخش بسیار مناسب است. مردمی با فرهنگ های گوناگون در این پارک رفت و امد می کنند . و با کارهایی چون ورزش های رزمی (تای چی) بادبادک بازی ، آواز خواندن ، نواختن موسیقی و تمرین خوشنویسی مشغولند.

 

  • ۹۷/۰۲/۲۴
  • سحر سعیدی

تفریحات شانگهای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی