لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

  • ۰
  • ۰

شهر کوالالامپور یکی از شهر های مالزی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری فراوان است از آسمان خراش های سر به فلک کشیده تا طبیعت زیبا و منحصر به فرد تمام اینها باعث شده که گردشگرانتور مالزی افزایش یابند . به دلیل نزدیک بودن به خط استوا دارای آب و هوای بهاری می باشد و از گرمای شدید و سرمای شدید خبری نیست .

مدارک مورد نیاز برای قبل از سفر

قبل از سفر باید پاسپرت یا گذرنامه تهیه کنید.که هزینه نیز دارد. اگر قصد سفر به مالزی کمتر از 14 روز را دارید و به صورت توریستی می خواهید به مالزی سفر کنید  در فرودگا ویزا را دریافت خواهید کرد در غیر این صورت باید برای اخذ ویزا قبل از سفر اقدام کنید.

 

واحد پول مالزی

واحد پول مالزی رینگت است که هر رینگت 855 تومان می باشد. از جمله اسکناس های مالزی  ۱ رینگتی (آبی)، ۵ (سبز)، ۱۰ (قرمز)، ۵۰ (فیروزه ای) و ۱۰۰ رینگت (بنفش) می باشد.نام سکه های مالزی سِن (sen) می باشد که هر 100 سن برابر با یک رینگت است. سکه ها عبارتند از ۵، ۱۰، ۲۰ و ۵۰ سن . همچنین سطح قیمت ها در کوالالامپور و تهران فرق چندانی با هم ندارد در برخی اقلام ارزان تر و در برخی گران تر است.

[caption id="attachment_2605" align="aligncenter" width="600"]سفر به کوالالامپور سفر به کوالالامپور[/caption]

 

روش‌ های سفر به کوالالامپور

چون کوالالامپور فاصله ی زیادی با ایران دارد بهترین راه سفر به این کشور هواپیما می باشد. اگر طولانی تر شدن سفر به کوالالامپور برای شما اهمیتی ندارد می توانید زمینی ترکیبی به این شهر سفر کنید. برای سفر به این کشور می توانید از تور کوالالامپور استفاده کتید و یا به صورت شخصی به این شهر سفر کنید.

[caption id="attachment_2604" align="aligncenter" width="600"]بهترین زمان سفر به کوالالامپور بهترین زمان سفر به کوالالامپور[/caption]

غذا و خوردنی در کوالالامپور

در بیشتر رستوران های کوالالامپور غذای حلال وجود دارد . مکان هایی نظیر McDonaldl’s، Chili’s، Pizza Hut، KFC، Burger King از جمله جاهایی است که غذای حلال در آن سرو می شود.

خدمات تبدیل ارز

در کوالالامپور نگران تبدیل پول خود نباشید چرا که صرافی های زیادی در این شهر برای تبدیل پول شما وجود دارد تا به رینگت تبدیل کنند . اما باید بدانید که ریال را تبدیل نمی کنند پس حتما با خود دلار ببرید.

[caption id="attachment_2603" align="aligncenter" width="600"]نکات مهم برای سفر به کوالالامپور نکات مهم برای سفر به کوالالامپور[/caption]

 

  • ۹۶/۱۱/۱۰
  • سحر سعیدی

درباره مالزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی